حوزه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد)
سامد سامانه ای است که ازطریق شماره تلفن 111 ، درخواست ها ،شکایات و پیشنهادات مردمی به دستگاههای اجرایی اعلام میگردد.این اطلاعات توسط اپراتورهادرسیستم درج وبه ادارات مربوطه توسط سامانه مذکور ارسال میشودکه بالطبع باعث کاهش مراجعه حضوری به ادارات وتسریع دررسیدگی به امورات مذکور می گردد.
شرح وظایف :
-دریافت شکایات ودرخواستهای مردمی وارجاع آنها به مراجع ذیربط وپیگیریهای لازم تاحصول نتیجه واخذ پاسخ ازادارات.
-هدایت وکنترل درخواستهاورسیدگی به شکایات ،پیشنهادات ومشکلات مردم درتمام سطوح اجرایی.
-به حداقل رساندن فاصله زمان ثبت گزارش تاپیگیری وحصول نتیجه.
-مشاوره به تماس گیرندگان درخصوص امورات مختلف مانند نحوه دریافت وام وسایرسوالات آنها.
-ارسال گزارشات عملکرد سامانه مذکور به وزارت فرادست.
-افزایش رضایتمندی مردم وجلب اعتماد عمومی وتحقق شعار مهرورزی وعدالت گستری.