راهبرد مشارکت مردم با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای
ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است
بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبرد های
ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد.
به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی
امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و
مشارکت خود را کامل نماید.
سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند
نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ
جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید و در راستای انجام مأموریت سازمانی خود
تلاش کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی و با جلب
مشارکت مردمی و بهرهگیری از نظرات و پیشنهادات بهرهبرداران و صاحب نظران نسبت به
ارائه خدمات با کیفیت در چارچوب وظایف قانونی خود اقدام نماید.
بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از
راهبردهای اساسی این اداره کل بوده؛ لذا از طریق بخشهای مختلف در این پورتال سعی
در اخذ نقطه نظرات بهرهبرداران و کاربران پورتال جهت بهرهگیری از تصمیمگیریها
دارد.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز،
مقررات صادره خود را اعم از بخشنامهها، آییننامهها، دستورالعملها و ضوابط
اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق پورتال اداره کل در معرض نقد
عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده مردمی، مراتب
را در جلسات کارشناسی بررسی و پس از تصویب ابلاغ خواهد کرد.
راههای ارتباطی پیشبینی شده جهت جلب مشارکت
مردمی در پورتال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عبارتند از:
۱. بخش ارتباط با ما در منوی درباره ما
۲. بخش نظرسنجی الکترونیکی در صفحه اصلی سایت
3. بخش مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های اداره کل در صفحه اصلی سایت
بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک
بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در خدمت رسانی بهتر اداره کل تعاون، کار و رفاه
اجتماعی استان البرز خواهد داشت.
حسین فلاح نژاد
مدیرکل استان البرز
--------------------------------------------------------------------------